Πληροφορίες αποστολής προϊόντων

Η εταιρία μας συνεργάζεται αποκλειστικά με την εταιρία courier SPEEDEX A.E. Ταχυμεταφορών. Για την αποστολή των παραγγελιών υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών 3€. Η προαναφερθείσα τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ 24%.

Σε παραγγελίες άνω των 50€ δεν υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών.

Το κόστος της αντικαταβολής ορίζεται στα 2,5€. Οι προαναφερόμενες τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται σε διάστημα 2-5 εργάσιμων ημερών. Στην περίπτωση αποστολής σε δυσπρόσιτη περιοχή ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να παραταθεί έως 2 ημέρες καθώς και το κόστος των μεταφορικών προσαυξάνεται κατά 2,5€.

Δεσμευόμαστε να αντικαταστήσουμε με δωρεάν μεταφορικά  οποιοδήποτε προϊόν που παραγγέλθηκε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και είναι ελαττωματικό. Η εταιρία επιφυλάσσεται ρητά για την από μέρους της διάγνωση του εν λόγω προϊόντος ως ελαττωματικού, κατόπιν ελέγχου από τους αρμόδιους υπαλλήλους της.

Οι ημέρες αποστολής, ενδέχεται να αυξηθούν σε περίπτωση έλλειψης προϊόντος και/η αντικατάστασής του με άλλο, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, πάντα κατόπιν ενημέρωσης του πελάτη.

Δεν αναγνωρίζουμε  την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών και ανωτέρας βίας οπότε και η προθεσμία παράδοσης θα παρατείνεται όσο διαρκεί ο λόγος της καθυστέρησης.

Τα προϊόντα συνοδεύονται πάντοτε από τα αντίστοιχα παραστατικά.

Ο τρόπος πληρωμής της παραγγελίας καθώς και ο αριθμός των προϊόντων δεν επηρεάζουν τα έξοδα αποστολής.

Η εταιρεία μας δεν στέλνει προϊόντα εκτός Ελλάδος. 

Πολιτική επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων

  • Αλλαγή Προϊόντων

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να αλλάξει την παραγγελία (ολόκληρη ή μέρος αυτής),εντός 14 ημερών από την ημερομηνία καταχώρησης της αρχικής

παραγγελίας. Εάν η επιστροφή ή οι επιστροφές δεν πραγματοποιηθούν εντός 14

ημερών, τότε η εταιρεία δύναται να μην τις αποδεχτεί.Το προϊόν ή τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

  • Δωρεάν Αλλαγή

Η δυνατότητα δωρεάν αλλαγής προϊόντος παρέχεται μόνο για ΜΙΑ αλλαγή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία καταχώρησης της αρχικής παραγγελίας και η επιστροφή του προϊόντος γίνεται αποκλειστικά με τη μεταφορική courier που συνεργάζεται η εταιρία. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί άλλη μεταφορική εταιρία, η δωρεάν αλλαγή παύει να ισχύει, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη και σε περίπτωση ζημιάς, καταστροφής ή απώλειας που μπορεί να προκύψει κατά τη διαδικασία επιστροφής των προϊόντων, διατηρούμε το δικαίωμα να μην επιστρέψουμε το αρχικό ποσό της αγοράς. Σε κάθε επόμενη αλλαγή τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.

  • Ελαττωματικό Προϊόν

Ελαττωματικό θεωρείται μόνο το προϊόν εκείνο που είναι ακατάλληλο να φορεθεί ή να χρησιμοποιηθεί για τον προορισμένο σκοπό του ή που δε φέρει τις συνομολογημένες ιδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Σε καμία περίπτωση, δε θεωρείται ελαττωματικό το προϊόν που αποκλίνει από τις αναρτημένες στον ιστότοπο της εταιρίας φωτογραφίες λόγω των αναμενόμενων διαφορών κατά τη λήψη και ανάρτησή τους. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα, ο πελάτης έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω τηλεφώνου ή mail. Η εταιρία επιφυλάσσεται ρητά για την από μέρους της διάγνωση του εν λόγω προϊόντος ως ελαττωματικού, κατόπιν ελέγχου από τους αρμόδιους υπαλλήλους της.

Διαδικασία αλλαγής

  • Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή μείλ για να αλλάξετε το προϊόν.
  • Συμπληρώστε τη φόρμα αλλαγής που θα βρείτε μέσα στη συσκευασία, η οποία θα πρέπει να μας αποσταλεί μαζί με την απόδειξη.
  • Μας στέλνετε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε και αφού το παραλάβουμε σας το αντικαθιστούμε με κάποιο άλλο προϊόν της αρεσκείας σας. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, το ποσό της διαφοράς εξοφλείται με κατάθεση σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρίας μας (σε φυσικό κατάστημα είτε ηλεκτρονικά) ή με αντικαταβολή (επιβάρυνση 2,5€).

Προϋποθέσεις αλλαγής προϊόντος.

  • Το προϊόν να μην έχει φορεθεί – χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή.
  • Το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία.
  • Η  διεύθυνση αποστολής να βρίσκεται εντός της ελληνικής επικράτειας.
  • Στη συσκευασία επιστροφής θα πρέπει να εμπεριέχεται η φόρμα αλλαγής μαζί με την απόδειξη.
  • Μαγιό (κάτω μέρος), εσώρουχα και κάλτσες δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

Σε περίπτωση μη τήρησης των προαναφερθέντων η επιστροφή ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.

Στοιχεία Επικοινωνίας:

Διεύθυνση: Χρυσήιδα, Κέρκυρα ΤΚ:49084

Τηλέφωνο: 6949963443

Mail:  info@babygramfashion.gr

Follow Me!
0